وبلاگ

ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی و برندسازی کسب وکارها

استراتژی هدایای تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

1  ایده جذاب هدایای تبلیغاتی کاربردی

استراتژی ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی چگونه انجام می شود؟

اکنون شاید یک سوال در ذهن شما شکل ببندد که استراتژی ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی اصلا چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، همانطور که از نام این روش بازاریابی پیدا است ما با بسته های تبلیغاتی مختلفی مواجه هستیم که به صورت رایگان باید در اختیار مشتریان یا مخاطبین کسب و کار قرار بگیرد؛ اما با توجه به گسترش این استراتژی امروزه علاوه بر اهدای هدایای جذاب گوناگون، کسب و کارها تخفیفات و امتیازات مختلفی را در هنگام خرید به مشتریان خود ارائه می دهند که از منظر دنیای مارکتینگ ها ارائه این امتیازات در زمان خرید نیز نوعی ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی است.

به عنوان مثال کسب و کارها در ماه های مختلف سال حراجی ها و تخفیفات مختلفی را برگزار می کنند تا بدین طریق مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنند و معمولا در این روش بسته ها و سبدهایی تحت عنوان سبدهای خرید با امتیازات فوق العاده به مشتری ارائه می شود که با استفاده از آن ها می توان محصولات مختلف شرکت را با قیمت های کمتری خریداری نمود یا در کنار تخفیفات خرید، امتیازاتی مثل خرید از فروشگاه های مشابه به مشتری داده می شود تا مشتریان سایر نیازهای خود را با یک تخفیف فوق العاده خریداری نموده و به اصطلاح با یک تیر چند نشان بزنند.

ایده جذاب هدایای تبلیغاتی کاربردی

2 انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی

بنابراین در پیاده سازی این روش قرار نیست با هدایای فیزیکی کادو پیچ شده مواجه باشیم، چرا که گاهی هدیه های تبلیغاتی در قالب امتیازات و تخفیفات خرید به مشتری ارائه می شود که البته این ایده نیز جذابیت ها و تاثیر گذاری های خاص خود را دارد و بهتر است در موقعیت و زمان مناسب خود استفاده شود؛ اما برگردیم به موضوع جذاب بسته های فیزیکی هدیه های تبلیغاتی که در زمان های مختلف به مشتریان ارائه می شوند و بیشترین تاثیرگذاری را در جذب مخاطب و افزایش فروش کسب و کارها دارند.

ارائه هدیه های تبلیغاتی در بسته بندی های جذاب یک ایده خلاقانه است که بیشتر به منظور جذب مشتری و برقراری ارتباط صمیمانه تر با وی انجام می شود. در این روش محصولات مختلفی از جمله نمونه های کوچک محصولات تولیدی کسب و کار یا کالاهای مختلفی همچون تقویم، سررسید، آثار هنری، تابلوهای نقاشی و … به عنوان ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی در بسته بندی های خاصی که نشان و لوگوی برند روی آن حک شده، به مشتری ارائه می گردد. این روش در نگاه اول شاید هزینه های زیادی برای شما داشته باشد؛ اما فراموش نکنید که یک انتخاب صحیح، اصولی و به جا می تواند علاوه بر افزایش فروش کسب و کار شما، بسیاری از هزینه های تبلیغاتی تان را نیز کاهش دهد.

بنابراین برای انجام هر چه بهتر این روش تبلیغاتی با یک آژانس تبلیغاتی مشورت کرده و این استراتژی تاثیرگذار را با راهنمایی های مشاورین و متخصصین پیاده سازی کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی

3 هدایای تبلیغاتی

ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی و برندسازی کسب و کارها

یکی از مهم ترین راهکارهایی که در برندینگ و برندسازی کسب و کارها توسط مشاورین تبلیغاتی پیشنهاد می شود، استفاده از ایده خلاقانه و تاثیرگذار ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی در معرفی کسب و کارهای جدید و نوپا می باشد.

بر همین اساس اغلب تجارت های تازه تاسیس در آغاز فعالیت های خود در کنار غرفه ها و کمپین های تبلیغاتی به هنگام خرید، به مشتریان خود بسته های کوچک و بزرگی را بسته به میزان خرید آن ها هدیه می دهند تا یک خرید خاطره انگیز را در ذهن آن ها ثبت کنند؛ اما چگونه ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی در برندسازی کسب و کارها موثر است؟

شگرد ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی یک روش فوق العاده تاثیرگذار در معرفی کسب و کارها است که باید طبق اصول و قواعد خود انجام شود تا علاوه بر تبلیغات در برندسازی کسب و کارها نیز موثر واقع شود؛ اما این اتفاق چگونه می افتد؟

پاسخ بسیار ساده است، کسب و کارهای تازه کار معمولا ایده خلاقاته هدایای تبلیغاتی خود را در بسته بندی هایی به مشتری ارائه می کنند که نام و نشان برند به خوبی روی بسته حک شده و قابل مشاهده باشد و بدین طریق هر چه این هدیه در دست مشتری می چرخد، افراد بیشتری نام و نشان برند شما را می بینند و در واقع شما با این ایده تبلیغات گسترده ای را در مناطق مختلف انجام می دهید که به دست مشتری در حال انجام می باشد که البته تبلیغات به دست مشتری به نوعی در اعتبار کسب و کار شما تاثیر می گذارد و در نهایت مخاطبین بیشتری را به سمت کسب و کارتان جذب می کند.

ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی و برندسازی کسب و کارها

4 برندسازی با  هدایای تبلیغاتی کاربردی

بدین ترتیب آنچه از ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی یک استراتژی پرکاربرد در حوزه برندینگ و برندسازی می سازد، بسته بندی است که برای هدایای خود در نظر گرفته اید، پی در اینجا انتخاب صحیح، خلاقانه و هوشمندانه شما است که می تواند تاثیرات این روش را مشخص کند.

برای استفاده از بسته بندی های خاص می توانید از انواع جعبه های مقوایی و کارتن های آماده استفاده کنید که به راحتی می توان روی آن ها طراحی های مختلف گرافیکی را پیاده سازی کرد. کارتن چاپ در این زمینه خدمات گسترده ای دارد که از جمله آن ها می توان به ارائه انواع کارتن های آماده و ساک دستی های مختلفی که می توانید نشان تجاری کسب و کارتان را به راحتی و با سفارش به طراحان گرافیکی کارتن چاپ، چاپ نموده و در نهایت از آن ها در بسته بندی ایده هدایای تبلیغاتی کاربردی خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش در این زمینه می توانید از طریق وب سایت سفارشات خود را به راحتی و در کمترین زمان به ثبت برسانید.

برندسازی با  هدایای تبلیغاتی کاربردی

آواتار موبایل
Main Menu x
X