وبلاگ

هدایای تبلیغاتی جدید

 هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی لوکس بخشی از سیاست های بازاریابی شرکتی و مارک تجاری برای جذب مخاطب بیشتر است. هدایای تبلیغاتی ابزاری قدرتمند برای بازاریابی در اختیار شرکت ها است تا بتوانند خود را به مشتری نشان دهند و در ذهن مخاطب باقی بمانند. هدایای تبلیغاتی باید شما را به یاد مخاطب بیاندازد و بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و تعامل کند ، این دلیل بر لزوم استفاده از هدایای تبلیغاتی ویژه و هدایای تبلیغاتی جدید نیست ، اما می توانید با کمی خلاقیت در طراحی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده کنید. توصیه می شود کالایی را برای هدیه دادن انتخاب کنید ، اول از همه باید در جلوی مخاطب کاربردی و بادوام باشد و از همه مهمتر باید خلاقانه باشد.

در بروز چاپ ، با استفاده از جدیدترین هدایای تبلیغاتی ، می توانید با سفارش انواع هدایای تبلیغاتی در سامانه ثبت سفارش آنلاین بروز چاپ ، هدایای تبلیغاتی ارزان را با انواع مواد سفارش دهید و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل دهید.

لازم به ذکر است که یکی از راه های سفارش محصولات تبلیغاتی مراجعه به وب سایت و درخواست هدایای تبلیغاتی است و همچنین مشتریان عزیز می توانند هدایای تبلیغاتی ویژه را به صورت حضوری درخواست کنند.

سابقه بروز چاپ

ما با بیش از پانزده سال تجربه در شرکت هدایای تبلیغاتی بروز چاپ هستیم و به کارگاه های  انواع ساک دستی ، کیف های تبلیغاتی خرید ، پوشه ها ، چاپ لیوان  مجهز هستیم در کارگاه تولید لیوان های شیشه ای به عنوان یک شرکت هدایای تبلیغاتی ، سعی کردیم هدایای تبلیغاتی ارزان و خلاقانه و همچنین هدایای تبلیغاتی لوکس و نفیس ، عالی و مفید ارائه دهیم. همچنین در واردات هدایای تبلیغاتی جدید و ویژه ، مجموعه هدایای اداری و هدایای نمایشگاهی ، از جمله فلش مموری تبلیغاتی فلزی و چرمی ، پاوربانک ، جعبه ابزار ، خودکار ، لیوان سرامیک ، ساعتهای اداری و جدیدترین هدایای الکترونیکی و فن آوری مانند به عنوان هدفون  و انواع شارژرها ، سعی در نمایش و فروش جدیدترین هدایای تبلیغاتی داریم.

افتخار ارائه هدایای شرکت به مشتریان و مدیران عزیز در شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، اراک ، یزد ، اهواز و سراسر کشور نشانه اعتماد به نفس و غرور ماست.

دقت ، سرعت ، صداقت و احترام به مشتری در اولویت اصلی عملکرد سازمانی ما قرار دارد و از این طریق رضایت مشتری را کسب کرده ایم که بدون شک ارزشمندترین هدیه ما است. در این راستا علاوه بر تهیه هدایای تبلیغاتی طراحی شده با توجه به بودجه و نیاز مشتری هدایای تبلیغاتی ویژه و جدید ، هدایای تبلیغاتی لوکس  ، هدایای تبلیغاتی شگفت انگیز ، ابتکاری و مفید در کنار سایر هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مدیران و مردم و خواسته های مشتری استفاده نماییم .

سابقه بروز چاپ

انواع هدایای تبلیغاتی جدید

محصولات تبلیغاتی راهی برای به خاطر سپردن نام تجاری سازمانی است. این روش تبلیغاتی مکمل هرگونه تبلیغ در رسانه های اجتماعی ، رادیو یا رسانه های اجتماعی است. در واقع محصولات تبلیغاتی موثرترین شکل تبلیغات هستند.

هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی لوکس  را می توان با توجه به هدف استفاده ، مواد یا موضوع تجاری آنها دسته بندی کرد ، و این منجر به طیف گسترده ای از دسته ها و انواع مختلفی شده است که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

هدایای تبلیغاتی  اداری و مدیریتی:

هدایای عملی اداری گروهی از هدایا است که ما برای افراد خصوصی ، مدیران ، افراد دارای جایگاه ویژه و مشتریان گرانقدر خود در نظر می گیریم و البته سعی می کنیم از نظر کیفیت ، شکل و فرم ، چنین هدایایی را ارائه دهیم. بهترین حالت و هدیه ای نفیس ، زیبا و ارزشمند است.

  •  ست مدیریتی:

گروه مدیریت انواع مختلفی دارد که متناسب با ارزش مالی آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی جدید ارائه می شود. معمول ترین راه برقراری ارتباط با مدیران شرکت های رقیب ، اهدای هدایا به آنها است.از جمله انواع هدایای تبلیغاتی جدید که در این گروه ها قرار می گیرد می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که می توان در این گروه ها خودکار های تبلیغاتی ، فلش های تبلیغاتی ،  ساعت ، ابزار تبلیغاتی چند منظوره ، نمونه کارهای تبلیغاتی ، و غیره این ست های تبلیغاتی شامل یک ست مدیریتی دو تکه ، یک ست مدیریت سه تکه یا حتی هدایای تبلیغاتی بیشتر شامل خودکار ،  فلش مموری و … است.


  • هدایای تبلیغاتی جدید خودکار ، خودنویس و روان نویس:

قلم ، خودکار و قلم تبلیغاتی به عنوان ابزاری کاربردی و قابل حمل در تمام جلسات و امور روزمره در اختیار مخاطبان شما خواهد بود. به همین دلیل ، یکی از داغترین و پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی برای مارک تجاری و برند شماست. از ویژگی های مهم این نوع قلم ، امکان حکاکی و چاپ روی بدنه آن است ، بنابراین باعث می شود که علامت تجاری برند شما در ذهن عموم باقی بماند.


  • هدایای تبلیغاتی جدید سررسید و سالنامه:

با پایان امسال و آغاز سال جدید دیگر ، بازار تبلیغات و تبریک پررنگ تر از گذشته خواهد شد و شرکت های پیشگام و خلاق از این فرصت استفاده کرده و از آن به عنوان بهترین زمان برای ارائه برند خود استفاده می کنند. کتاب شایستگی یا سالنامه می تواند به جرات یکی از مفیدترین و موثرترین کالاهای تبلیغاتی باشد که می تواند به نفع ارائه دهنده باشد و برای گیرنده نیز مفید باشد. ارائه دهنده می تواند نام و نشان خود را ارائه دهد و کاربر می تواند مهمترین رویدادها مانند رسیدهای چک و جلسات آینده را در تاریخ درخواست شده ضبط کند.

هدایای تبلیغاتی جدید سررسید و سالنامه:

هدایای تبلیغاتی جدید دیجیتال:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های الکترونیکی جدید ، هدایای دیجیتال از محبوب ترین زیر گروه های هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی لوکس هستند. این دسته شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی با سفارشی سازی منحصر به فرد و چاپ می باشد.

1–  فلش مموری:

فلش مموری همچنین می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی جدید دیجیتال برای تبلیغ برند شما استفاده شود. زیرا علی رغم شیوع تکنولوژی امروزه ، بیشتر اطلاعات از طریق حافظه فلش بین مردم به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین ، فلش مموری را می توان به عنوان دستگاهی همه کاره از بهترین هدایای تبلیغاتی برای تجارت خود در نظر گرفت.

2پاور بانک:

پاوربانک که غالباً به عنوان هدایای تبلیغاتی جدید نمایشگاه برای جلب مشتری ارائه می شود. این یکی از بهترین و خلاقانه ترین ابزارها برای جذب مشتری بیشتر به شرکت شما است. زیرا با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند ، استفاده از پاوربانک ها برای شارژ تلفن ها نیز رونق گرفته است. نقش برجسته بودن آرم شرکت شما در پاوربانک به دلیل استفاده مداوم از این دستگاه ، علاوه بر داشتن جنبه تبلیغاتی ، نام شرکت مشتری را نیز می توان همیشه محافظت کرد.

 

3- اسپیکر بلوتوث:

بلندگوهای قدرتمند ، باندهای فعال و غیرفعال ، میکروفن های جالب و بلندگوهای قابل حمل بی نظیر تنها برخی از این هدفون ها هستند. فقط برای مدتی قیمت گذاری محصول را نادیده بگیرید تا احساس کنید بهترین بلندگوی قرن در دستان شماست.

4- موس تبلیغاتی:

امروزه کامپیوتر به بخشی از زندگی بشر تبدیل شده است. کار با این دستگاه بدون ماوس تقریباً غیرممکن است. بنابراین ، موس تبلیغاتی به یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. این دسته شامل بهترین موس های نوری بی سیم با فناوری بلوتوث با سیم و قابلیت چاپ و تبلیغات ویژه بر روی بدنه است.

 

5- هاب usb تبلیغاتی:

انواع هاب های  usbبرای تلفن های همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و … با قابلیت انتقال داده ، شارژ انواع دستگاه های قابل حمل و تعداد متفاوت خروجی ، می تواند پیشنهاد خوبی برای هدایای دیجیتال باشد.

6- هندز فری تبلیغاتی:

یکی از لوازم جانبی کاربردی تلفن های همراه ، هندزفری و هدفون است. از آنجا که می توان برنامه های مختلف این دستگاه های ارتباط صوتی را برشمرد ، آنها بستر مناسبی را برای تبلیغات و نمایش به عنوان هدایای تبلیغاتی فراهم کردند. جدیدترین مدل های هندزفری مجهز به اتصال بلوتوث و بی سیم است که قابلیت های مختلفی را به هندزفری و هدست اضافه می کند ، از جمله دستورات دریافت و قطع تماس ، چندین موسیقی و غیره به صورت دکمه یا فرمان لمسی.

7- دستبند تبلیغاتی هوشمند:

انواع دستبندهای هوشمند با جدیدترین فناوری ها و امکانات مختلف از جمله نظارت و فعالیت های خواب ، اتصال به انواع گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث نوع 4 ، صفحه لمسی و همچنین مقاومت در برابر آب. این نوع دستبند هوشمند قابلیت حکاکی آرم با لیزر را نیز دارد و می تواند هدیه تبلیغاتی جدید محسوب شود.

8- شارژر فندکی:

انواع شارژر یا شارژرهای سبک تری با قابلیت اتصال به فندک اتومبیل کار می کنند. این یک خروجی usb با قابلیت شارژ انواع دستگاه های قابل حمل از جمله تلفن های همراه و تبلت ها دارد. علاوه بر چاپ و لیزر ، در میان محصولات مرتبط با هدایای تبلیغاتی جدید دیجیتال نیز یک آرم ویژه بر روی محصول وجود دارد.

شارژر فندکی:

آواتار موبایل
Main Menu x
X