وبلاگ

چاپ لیبل فوری

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل فوری و ارزان در بروز چاپ

چاپ لیبل فوری می تواند به عنوان هویت تجاری و روش خوبی برای ارائه محصول یا خدمات شما باشد. چاپ لیبل یا چاپ برچسب می تواند اعتبار مضاعفی به سازمان ، موسسات و خدمات شما بدهد. در نتیجه ، در طراحی و چاپ پوستر خود بسیار مراقب باشید. بروز چاپ همیشه سیاست کلی خود را دنبال کرده است که بسیار دقیق و همکاری با عزیزان  در زمینه طراحی ، چاپ لیبل ارزان و سایر خدمات چاپ دارد.

بنابراین شما همیشه می توانید خدمات چاپ آنلاین را به راحتی در اختیار ما قرار دهید. در حال حاضر برچسب ها در این مرکز بر روی 3 نوع برچسب UV ، برچسب های سلفون براق و برچسب های متالیزه در اندازه های مختلف و مطلوب چاپ شده اند.

چاپ لیبل فوری و ارزان در بروز چاپ

عرضه چاپ لیبل فوری در بروز چاپ

چاپ لیبل ارزان  UV پرکاربردترین برچسب در بازار است. قیمت این نوع  برچسب ها بسیار مقرون به صرفه تر از سایر برچسب ها است و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول این است که می تواند این نوع لیبل ها را به صورت فوری و به مدت یک روز تهیه کنید. چاپ لیبل فوری UV به صورت تمام رنگی چاپ شده و در اندازه ها و ابعاد مختلف موجود هستند. این نوع برچسب به صورت کاغذی است و با لایه ای از اشعه ماورا بنفش محافظت می شود و کیفیت چاپ روی این نوع لیبل بسیار خوب است و رنگ ها کاملا براق و کاملاً اشباع شده هستند.

برای ایجاد فضای ایمن هنگام برش ، توصیه می شود که آرم و سایر حکاکی های خود را حداقل 3 میلی متر از لبه های کار دور نگه دارید. چاپ لیبل ماورا بنفش را می توانید به صورت برچسب فیلتر شده یا بدون روکش در فرم سفارش آنلاین درخواست کنید. در پوستر فیلتر شده ، بخشی از طرح که می خواهید روی آن بنویسید ، بدون روکش و در پوستر بدون روکش ، تمام پوستر بدون روکش چاپ می شود.

چاپ لیبل سلفون براق مدل دیگری است که در چاپ حرفه ای بروز چاپ موجود است. همانطور که از نام این محصول مشخص است ، یکی از مزایای چاپ لیبل فوری سلفون براق ، حالت مات یا براق آنها است. این نوع برچسب مانند برچسب UV تمام رنگ است و در اندازه های مختلف قابل ارائه است. کیفیت چاپ روی این نوع پوسترها بسیار خوب است و رنگ ها همه براق و کاملاً اشباع شده هستند.

چاپ لیبل   ارزان شیشه ای

یکی دیگر از محصولات مجموعه  بروز چاپ است. چاپ لیبل فوری شیشه را می توان به دو شکل خوانا و غیرقابل خواندن چاپ کرد. برگردان خوانا باید روی شیشه چسبانده شود ، اما برگردان شیشه ای غیرقابل خواندن ، شبیه برچسب های معاینه فنی ، باید در پشت شیشه چسبانده شود. برچسب شیشه را می توان در ابعاد مختلف چاپ کرد ، اما اندازه های بزرگتر از A5 تضمین نمی شود. پوستر به صورت تمام رنگی چاپ شده است.

چاپ لیبل مات سلفون محصول افست جدید گروه بروز چاپ است. این نوع برچسب ها ، بر خلاف لیبل سلفون براق ، دارای روکش سلفون مات است. برچسب های سلفون مات در چهار رنگ بر روی کاغذهای عمومی چاپ شده و مانند یک سری کارت ویزیت ساده است که می تواند در ابعاد بزرگ چاپ شود. کیفیت چاپ و رنگ پوستر بسیار واضح خواهد بود.

چاپ لیبل فوری طلاکوب یکی دیگر از محصولات جدید مرکز بروز چاپ است. روکش این استیکر در 3 نوع سلفون براق ، سلفون مات یا بدون کلاه است با این تفاوت که دارای یک فیلم روکش طلا است. برای چاپ این نوع پوسترها ، باید یک فایل برای قسمت های چاپ شده و یک پرونده تک رنگ برای مناطق طلاکاری شده ارسال شود. برچسب های فلزی چسبندگی خوبی به شیشه ، پلاستیک ، فلز و البته به قطعات صنعتی دارند. این نوع برچسب ها دارای برچسب های فلزی ضد خش ، ضد آب و قابل شستشو و همچنین مقاومت بیشتری در برابر درجه حرارت بالا و اسیدها هستند.  چاپ لیبل ارزان  فلز یکی از خدمات منحصر به فرد این گروه است که در ابعاد  دلخواه شما قابل ارائه است. چاپ روی این نوع پوسترها نیز کاملاً رنگی است.

موثرترین و زیباترین تبلیغات کدامند؟

یکی از موثرترین و زیباترین روشهای تبلیغات  محیطی چاپ پوستر یا چاپ روی کاغذ پشت چسبناک است. یکی از خدمات چاپ با کیفیت برای گروه شگفت انگیز هنر چاپ که مورد استقبال زیاد مشتریان عزیز قرار گرفت ، چاپ لیبل های پشتی است. برچسب های این مجموعه توسط لیبل های روکش UV ، برچسب های روکش دار سلفون براق و مات ، چاپ شیشه و فلز چاپ می شوند.

چاپ لیبل فوری ماورا بنفش یکی از پرمصرف ترین و بهترین فروش سری محصولات دارای برچسب با نور پس زمینه است که از نظر قیمت و کیفیت بسیار مطلوب ، مناسب برای مصارف شخصی و صنعتی می باشد. در چاپ لیبل پوشش داده شده با اشعه ماورا UV بنفش ، یک پوشش ماورا بنفش جدید بر روی برچسب قرار می گیرد و یکی از ویژگی های این سری برچسب ها فیلتر شدن آن است ، یعنی می توانید بخشی را انتخاب کنید که اشعه ماورا بنفش را نمی خورد و به راحتی قابل استفاده است نوشته شده در این قسمت وجود دارد.

ویژگی منحصر به فرد دیگر این سری برچسب ها علاوه بر زمان تحویل 8 و 3 روز کاری ، امکان تحویل فوری این محصول در یک روز است.

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل ارزان شیشه ای سری دیگری از محصولات چاپ لیبل فوری در محدوده ما هستند. چاپ روی این سری استیکرها خوانا و خوانده نشده است با این تفاوت که در سری برچسب های خوانده نشده به دلیل انعکاس نور خارج ، امکان چاپ فیلم سفید وجود دارد قبل از چاپ طرح حداقل تجارت لیبل های شیشه ای به اندازه 1000 محصول است و سیستم چاپ آنها به صورت جبران چهار رنگ است.

این سری برچسب ها تا 34 * 48 قابل چاپ هستند که قابل خواندن و خواندن نیستند. چاپ لیبل فوری امروزه یکی از مهمترین محصولات تبلیغاتی برای بسته بندی های مختلف است. نام تجاری مناسب و زیبا می تواند تأثیر بسزایی در معرفی و فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد. تمام برچسب های موجود در چاپ چاپ شاپرک کاغذی و برش خورده و برش ساده در اندازه های مختلف هستند یا می توانند برچسب های دایره ای و همچنین برچسب های برش خاص باشند. برچسب های تولید شده در این گروه با پوشش های مختلف و حتی طلایی ارائه می شوند.

چاپ لیبل یکی از اصلی ترین نیازهای محصول برای تعریف برند شماست. امروزه کمتر کالایی را می توان یافت که به دلیل تخصص چاپ ، نیازی به چاپ لیبل نباشد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X