وبلاگ

نکات مهم در طراحی ساک دستی

بسته بندی جذاب هدایای تبلیغاتی و برگزاری سمپلینگ ها:

چرا باید از طراحی ساک دستی استفاده کنیم؟

اگر شما هم یک کسب و کار یا کارگاه تولیدی راه اندازی کرده اید، حتما در گام نخست از آموزش های بازاریابی به شما توصیه می شود به بسته بندی محصولات خود توجه نمایید. بسته بندی محصولات در قالب ها زیبا، جذاب و در عین حال با کیفیت یک نکته اساسی و مهم در جلب رضایت مشتری پس از انجام خرید دارد، به طوری که عدم توجه به این ترفند بازاریابی می تواند بر فروش و حتی پیشبرد اهداف کسب و کار شما اثر بگذارد، از این رو اغلب متخصصین بازاریابی توصیه می کنند در کنار انواع لوازم بسته بندی، از انواع طراحی ساک دستی نیز استفاده کنید تا بسته بندی جذاب تر و زیباتری داشته باشید.

با این حال شاید بپرسید با وجود انواع کارتن ها و جعبه های بسته بندی، چرا باید از ساک دستی استفاده کنیم؟ این سوال کاملا به جا و حائز اهمیت است، چرا که شما تا وقتی ضرورت انجام چنین کاری را ندانید و درک نکنید، قطعا نمی توانید به شکل کاربردی از آن استفاده کنید.

 انواع ساک دستی و بسته بندی محصولات

استفاده از ساک دستی در دنیای مارکتینگ ها یک ترفند تبلیغاتی است که به شدت استراتژی های بازاریابی کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار داده و می تواند در افزایش فروش شما به شکل کاملا مستقیمی اثر بگذارد. شاید بپرسید چگونه این امکان تحقق می یابد؟

پاسخ ساده است، شما اگر با کاربردهای متنوع ساک دستی در بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها آشنا باشید، به خوبی می دانید استفاده از انواع ساک های دستی در مراحل مختلف معرفی، تبلیغ و فروش انواع کالاها چگونه می تواند به جذب مخاطب، افزایش مشتری و در نهایت افزایش میزان فروش کسب و کار شما اثر بگذارد. به گفته اغلب متخصصین بازاریابی ساک دستی نوع بیلبورد سیار در تبلیغات محصولات مختلف کسب و کارها شناخته می شود و افراد می توانند به وسیله این ابزار بسته بندی تبلیغات خود را در هر زمان و مکانی پیاده سازی کنند که از همه مهم تری تمامی فرایند تبلیغ به دست مشتری انجام می شود، یعنی تا زمانی که کالا داخل ساک دستی توسط مشتری در نقاط مختلف شهر گردانده می شود، برند شما هم به افراد مختلف در سرتاسر شهر معرفی می شود.

بنابراین با بررسی انواع کاربردهای ساک دستی می توانید اهمیت استفاده از این لوازم را در بسته بندی محصولات و تاثیر آن بر میزان فروش کسب و کار خود  مشاهده کنید؛ اما نکته دیگری که در اهمیت این روش تبلیغاتی مطرح است هزینه بسیار پایین آن می باشد، چرا که شما در این روش تنها هزینه طراحی ساک دستی را پرداخت می کنید و مابقی فرایند تبلیغ را به مشتری سپرده و به صورت رایگان آن را به انجام می رسانید.

در زمان طراحی ساک دستی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چاپ ساک های دستی متنوع در جنس ها، رنگ ها و ابعاد مختلف می تواند یک ایده خلاقانه در معرفی برند کسب و کار شما باشد و با تاثیر گذاری فوق العاده فروش شما را افزایش دهد؛ اما اینکه شما تصمیم بگیرید از انواع مختلف ساک های دستی در بسته بندی محصولات خود استفاده کنید، به تنهایی تاثیری در کسب و کار شما نخواهد داشت، بلکه لازم است با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت کرده و با ایده های خلاقانه ساک دستی مناسب و سفارشی برند خود را طراحی نمایید تا بتوانید به بیشترین بازدهی دست یابید.

بنابراین در زمان چاپ انواع مختلف ساک های دستی لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا همواره متناسب ترین ابزار را برای بسته بندی کالاهای خود داشته باشید:

ابعاد ساک های دستی:

نخستین موضوعی که در طراحی ساک دستی یا شاپینگ بگ ها مطرح می شود، ابعاد آن ها می باشد. استفاده از ساک های بزرگ و حتی بسیار جادار چندان مورد توجه مشتری نیست و شاید تصور کنید طراحی ساک های بزرگ می تواند بسیار ایده آل برای انواع خریدهای مشتری باشد؛ اما چنین نیست و شما باید چاپ ساک های سفارشی کسب و کار خود را همواره بر اساس معیار و اندازه های محصولات طراحی کنید و همواره به این نکته توجه داشته باشید که محصولات در چه زمانی و با چه عنوانی به مشتری ارائه می شوند، یعنی اگر قصد ارائه سمپلینگ یا هدایای تبلیغاتی را دارید، حتما از ساک هایی با ابعاد مناسب استفاده کنید تا محصولات مورد نظر با جذابیت بیشتری در بسته بندی قابل مشاهده باشند.

جنس ساک های دستی:

ساک های دستی در انواع مختلف کاغذی، پارچه ای و پلاستیکی طراحی می شوند و لذا لازم است هنگام سفارش بسته به نیاز خود از انواع این محصولات استفاده کنید. ساک های پارچه ای دوام و عمر بیشتری نسبت به ساک های کاغذی و حتی نایلونی دارند؛ اما تنوع رنگ و چاپی که در ساک های کاغذی وجود دارد، همواره محبوبیت بیشتری داشته و می تواند بر فروش شما موثر باشد. ساک های نایلونی نیز ارزان قیمت بوده و در فروشگاه ها به راحتی قابل استفاده می باشند. بنابراین بسته به نیاز، شرایط مالی و نحوه استفاده از ساک های دستی در بازاریابی کسب و کار خود می توانید از انواع جنس های پارچه ای، کاغذی و پلاستیکی در طراحی و چاپ ساک سفارشی خود استفاده کنید.

 

روش چاپ ساک های دستی:

ساک های دستی با دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتالی طراحی و چاپ می شوند که بسته به نوع جنس و متریال به کار رفته در ساختار ساک ها می توان از انواع روش های چاپ استفاده کرد. با این حال شما می توانید نظر متخصصین را در این زمینه جویا شده و با توجه به راهنمایی های آن ها روش مناسب را انتخاب کنید.

ساک های دستی ویژه محصولات:

در برخی موارد ممکن است کسب و کارها از ساک های دستی مخصوص برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند که این موضوع در لوکس نشان دادن کالاها موثر بوده و می تواند ارزش اقتصادی آن ها را افزایش دهد. بنابراین در این زمینه لازم است به ابعاد، جنس، طراحی، نوع چاپ، رنگ و سایر عوامل موثر در چاپ ساک های دستی توجه نمایید.

قیمت ساک های دستی:

اگر به دنبال افزایش فروش هستید و می خواهید از بالاترین بازدهی ترفند ساک های دستی در کسب و کار خود استفاده کنید، لازم است بیخیال قیمت های بالای چاپ شده و همواره به کیفیت محصولات توجه کنید. قیمت ساک های دستی بر اساس ابعاد، جنس، تعداد تیراژ، طراحی های روی ساک، روش چاپ و … تعیین می شود، بدین ترتیب اگر تمامی نکات و قواعد طراحی ساک دستی متناسب برند خود را رعایت کنید، حتما هزینه های نهایی چاپ برای شما به شکل مقرون به صرفه ای تمام خواهد شد.

با استفاده از خدمات بروز چاپ می توانید به کمک متخصصین و مشاورین بهترین و ایده آل ترین ساک های دستی را برای برند خود طراحی کنید و از مزایای آن در افزایش فروش کسب و کار خود بهره مند شوید. کارتن چاپ از جمله برندهای معتبر داخلی است که انواع محصولات و لوازم بسته بندی را در بالاترین کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی معرفی می کند و شما به راحتی می توانید سفارشات خود را از طریق وب سایت یا تماس با مشاورین شرکت در زمینه چاپ لیبل ،هدایای تبلیغاتی، ساک دستی، شاپینگ بگ و … ثبت و خریداری نمایید.

آواتار موبایل
Main Menu x
X