وبلاگ

تولیدکننده ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی چگونه انجام می شود؟

انواع ساک دستی

تولیدکننده ساک دستی کاغذی

ساک دستی ها معمولا با توجه به مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار رفته و جنسی که دارند، در سه نوع مختلف دسته بندی می شوند. ساک دستی های کاغذی، پارچه ای و پلاستیکی سه نوع متداول و پرکاربرد از انواع مختلف شاپینگ بگ ها هستند که در کاربردهای مختلف و بر اساس نیازهای افراد توسط شرکت های تولیدی، طراحی می شوند و افراد می توانند بسته به نیاز خود از انواع این محصول در بسته بندی کالاهای کسب و کار خود استفاده کنند.

در این بخش به معرفی سه دسته مهم و اصلی از انواع مدل های ساک دستی و کاربرد آن ها در حوزه های گوناگون می پردازیم:

ساک کاغذی

این دسته از ساک های دستی از جنس کاغذ بوده و در طراحی های مختلفی طراحی می شوند، به طوری که چاپ طرح های گرافیکی در این ساک ها نسبت به سایر مدل ها راحت تر بوده و می توان آن ها را در ابعاد، رنگ، طرح و اندازه مختلف تولید کرد. برخی افراد تصور می کنند ساک دستی های کاغذی مقاومت چندانی در بسته بندی کالاهای مختلف ندارند و به همین دلیل ترجیح می دهند از ساک های ضخیم تر با جنس های مقاوم استفاده کنند؛ اما باید بگوییم که در تولید این شاپینگ بگ ها از کاغذهای ضخیم و روکش های سلفونی مقاوم استفاده می شود و لذا علاوه بر مقاومت بالا، از طراحی های بی نظیری نیز برخوردار هستند که می تواند در تبلیغات شما بسیار موثر باشد. شاپینگ بگ های کاغذی را در دو مدل ساک های کاغذی گلاسه و کرافت دسته بندی می کنند.

ساک پارچه ای

در طراحی ساک های پارچه ای از پارچه های سوزنی استفاده می شود و معمولا می توان آن ها را در طرح ها، ابعاد و اندازه های مختلف و سفارشی تولید کرد. این ساک ها ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مدل های ساک دستی دارند و با چاپ سیلک می توان از آن ها به عنوان شاپینگ بگ های تبلیغاتی استفاده کرد؛ اما فراموش نکنید که ساک های پارچه ای با وجود ماندگاری و کیفیت بالا، نمی توانند جایگزین مناسبی برای ساک های کاغذی باشند، چرا که طراحی و چاپ روی آن ها به راحتی قابل انجام نیست.

ساک پلاستیکی

بی شک یکی از ماندگارترین ساک ها و شاپینگ بگ های تبلیغاتی ساک های دستی پلاستیکی هستند که از نایلون و پلاستیک تولید می شوند. چاپ سریع، قیمت ارزان و رنگ های متنوع این کالا از جمله دلایلی است که موجب کاربرد فراوان ساک های پلاستیکی شده و در اغلب فروشگاه ها از این محصول برای بسته بندی کالاها استفاده می شود؛ اما باز هم جذابیتی که در طراحی ساک های کاغذی و تنوع رنگ و طرحی که در این محصول دیده می شود، برای تبلیغات مناسب تر انتخاب شده و به همین دلیل برای جذب مخاطب و مشتری از ساک های کاغذی استفاده می کنند.

برای طراحی و سفارش انواع ساک های دستی در طرح ها، رنگ ها و ابعاد گوناگون می توانید براساس نیازهای بازاریابی کسب و کار خود با مشاورین شرکت بروز چاپ مشورت نموده و سپس محصول مورد نظر خود را با طراحی ویژه و اختصاصی کسب و کارتان دریافت کنید. برای سفارش می توانید از طریق وب سایت بروز چاپ به راحتی محصول مورد نظر خود را در تعداد مورد نظر سفارش داده و خریداری کنید.

کاربرد تولیدکننده ساک دستی کاغذی

در زمینه کاربرد شاپینگ بگ ها باید بگوییم که ساک های دستی در طرح ها، رنگ ها، جنس ها و اندازه های گوناگونی تولید می شوند و کاربردهای متنوعی در بسته بندی محصولات دارند که هدف از تمامی آن ها ارائه خدمات بهتر در تحویل کالا به مشتری و استفاده از راهکارهای تبلیغاتی آن در برندسازی کسب و کارها می باشد.

چاپ اختصاصی ساک های دستی معمولا در زمینه تبلیغات و برندسازی کسب و کار ها انجام می شود، به طوری که اغلب کسب و کارها با کمک طراحان گرافیکی سعی می کنند ساک های دستی اختصاصی برند خود را با طرح های تبلیغاتی جذاب و نام و لوگو برند خود طراحی نموده و از آن ها در زمینه بسته بندی کالاها در زمان تحویل به مشتری، ارائه کاتالوگ ها و سمپل های تبلیغاتی در سمینارها و نمایشگاه ها و تبلیغات رایگان به وسیله مشتری استفاده می کنند.

کارشناسان و مشاورین حوزه بازرگانی برای انجام تبلیغات گسترده تر و هدفمند همواره به صاحبین مشاغل و کسب و کارهای تولیدی توصیه می کنند، از بهترین ابزارهای بسته بندی، در بسته بندی و تحویل کالاها به مشتری استفاده کنند تا با حلب رضایت و اعتماد مشتری، مخاطبین بیشتری را به وسیله طراحی های تبلیغاتی چاپ شده روی بسته های محصولات جذب نمایند. بدین منظور می توان از انواع جعبه های بسته بندی، کارتن های چاپ شده با طرح های تبلیغاتی و شاپینگ بگ ها و ساک دستی های جذاب در طرح های مختلف استفاده کرد که با استفاده از خدمات کارتن چاپ در زمینه طراحی و تولید کارتن های آماده و انواع محصولات بسته بندی از جمله چاپ ساک دستی های تبلیغاتی می توانید تبلیغات بی نظیری را در زمینه معرفی محصولات و برند خود داشته باشید.

کاربرد ساک دستی

آواتار موبایل
Main Menu x
X