وبلاگ

چاپ لیبل تعداد کم در بسته بندی کالاها و بازاریابی کسب و کارها

بسته بندی کالا

چاپ لیبل تعداد کم

امروزه در دنیای مارکتینگ ها از انواع روش های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها، شرکت های تولیدی، تجاری و صنعتی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به چاپ لیبل تعداد کم ها اشاره کرد. در واقع چاپ لیبل روی بسته بندی کالاهای مختلف به نوعی روش تبلیغاتی و استراتژی تاثیر گذار بازاریابی معرفی می شود که در زمینه برندسازی کسب و کارها می توان بسیار موثر واقع شده و با تبلیغات گسترده ای به معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها بپردازد.

بسته بندی یکی از بخش های مهم در تولید و عرضه کالاهای مختلف شرکت های تولیدی شناخته می شود، به طوری که اغلب کارفرمایان و تولیدکنندگان در واحد‌های صنعتی و تولیدی یک واحد مجزا برای این منظور در نظر گرفته اند تا با بسته بندی کالاهای در کارتن ها، جعبه های گوناگون و سایر پوشش ها نقل و انتقالات بهتر و گسترده تری در ارسال کالاهای خود به بازارهای فروش داشته باشند.

بسته بندی کالاها

بسته بندی کالاها با اهداف مختلفی انجام می شود؛ اما مهم ترین هدف آن ارائه بهتر محصولات به مشتریان می باشد. در واقع با بسته بندی کالاها می توان آن ها را از خطرات و عوامل بیرونی دور نگه داشت و در نهایت کالاها را در کیفیت تولیدی آن ها و بدون هیچ آسیبی به دست مشتری رساند.

در واحد‌های بسته بندی شرکت های تولیدی و صنعتی با توجه به نوع کالاها از انواع مختلف جعبه های مقوایی، چوبی، شیشه ای، پلاستیکی و … برای بسته بندی کالاها استفاده می شود؛ اما در این میان استفاده از کارتن های مختلف و جعبه های مقوایی بیشترین کاربرد را دارند، چرا که در دسترس تر بوده و ایمنی و کیفیت بالاتری در بسته بندی محصولات دارند و علاوه بر این ها می توانید چاپ لیبل تعداد کم را در هر طرح و کیفیتی روی بسته بندی محصولات خود به راحتی درج نموده و از آن به عنوان یک روش تبلیغاتی بهره مند شوید.

چاپ لیبل با توجه به آنکه یک فرایند مهم بازاریابی شناخته می شود،همچنین با درج اطلاعات مختلف از محصول اطلاعات دقیق تری را از کاربرد، نحوه استفاده، شرایط تولید، مواد اولیه به کار رفته در تولید کالا و … در اختیار مشتری گذاشته و به نوعی تبلیغات موثرتری در معرفی محصولات دارد؛ اما آنچه که اهمیت چاپ لیبل را در بازاریابی کسب و کارها مشخص می کند، برندسازی است که با چاپ لیبل تعداد کم  می توان انجام داد.

بسته بندی کالا

لیبل و برندسازی

برندینگ و برندسازی دو استراتژی مهم در پیشبرد تجارت های کوچک و نوپا شناخته می شوند که باید مطابق با اصول و استراتژی های بازاریابی انجام شوند تا برندهای جدید و ناشناخته را به برندهای مطرح جهانی تبدیل کنند. در این زمینه از ابزارهای تبلیغاتی مختلفی همچون ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های نوین بازاریابی می توان استفاده کرد؛ اما در این میان استفاده از انواع مختلف لیبل ها و چاپ لیبل روی بسته بندی کالاها می تواند یک راهکار ایده آل، کم هزینه و پر بازده برای کسب و کارهای گوناگون انتخاب شود.

اگر مختصراً بخواهیم در مورد لیبل صحبت کنیم، باید بگوییم لیبل برچسبی است که روی انواع کالاها، محصولات و اجناس درج می شود تا اطلاعات کاملی را از قیمت محصول، شرکت تولید کننده آن، بارکد محصول، آدرس شرکت تولیدی یا فروشگاه، شماره تلفن ها، نحوه تولید محصول، انواع مواد اولیه به کار رفته در تولید کالا و … ارائه دهد. چاپ لیبل با اهداف مختلفی انجام می شود و می توان از آن در معرفی، شناسایی، انبار کردن و سایر فرایندها تولید و فروش محصولات استفاده کرد که چاپ لیبل تعداد کم در برندسازی از جمله کاربردهای ویژه آن در دنیای تبلیغات کسب و کارها شناخته می شود.

بدین ترتیب کسب و کارها با استفاده از انواع مختلف لیبل ها ضمن معرفی ویژگی های محصول، استانداردهای کسب و کار خود، خطوط تولید و سایر اطلاعات از وضعیت تولید محصولات، می توانند تبلیغات بهتر و جامع تری را در معرفی محصولات یا کسب و کار خود داشته باشند. این کار معمولا با استفاده از لیبل های مختلف و طبق قواعد و اصول خاصی انجام می شود.

لیبل و برندسازی

چاپ لیبل تعداد کم روی محصول

در برخی مواقع لیبل ها را با توجه به ساختار و جنس کالاها روی بدنه آن ها درج می کنند که این کار با توجه به استراتژی های بازاریابی ممکن است در فروش و بازاریابی موثر واقع شود یا نتیجه عکس در سودآوری کسب و کارها داشته باشد، با این حال چاپ لیبل روی بسته بندی محصول با توجه به انواع مختلف لیبل ها فعالیتی است که از گذشته تاکنون  بسیار مورد توجه بوده و همچنان با نتایج و بازدهی های بالایی کاربرد دارد.

بنابراین با شناخت انواع لیبل ها و کاربردهای متفاوت آن ها می توانید بهترین نوع را برای بسته بندی کالاهای خود استفاده کنید که در این زمینه پیشنهاد ما به شما بسته بندی کالاها در جعبه های مقوایی یا کارتن ها آماده و سفارشی است. چاپ لیبل روی ورق کاغذ بسیار راحت تر انجام شده و بسته بندی کالاها در کارتن های مختلف نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد بلکه با توجه به ارتقاء کیفیت محصولات جدید شرکت های کارتن سازی می توانید ایمنی بالاتری را برای حمل و جا به جایی محصولات خود ایجاد کنید.

شرکت تولیدی کارتن چاپ با سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش انواع کارتن های آماده، کارتن های پستی، جعبه های مقوایی بسته بندی محصول و کارتن های سفارشی برای صنایع تولیدی فعالیت داشته و خدمات ویژه ای را در این زمینه به صنایع تولیدی کشور ارائه کرده است که از جمله آن ها می توان به طراحی و تولید کارتن های مقوایی در اندازه ها، ابعاد و تعداد مورد نظر کاربران اشاره کرد.

چاپ لیبل روی بسته بندی محصول

آواتار موبایل
Main Menu x
X